Geplaatst in Sinterklaas-Spel-2016

Schoentjes zetten 2016

1 november 2016….  de hoogste tijd om de schoentjes op te poetsen en weer klaar te zetten zodat jullie allen weer eentje kunnen uitkiezen en zetten want Hij komt Hij komt…. in de winkels ligt al weer divers snoepgoed waarop we ons mogen uitleven…. en uitleven mogen we ons ook op dit spel. Ik ga weer mijn uiterste best doen leuke puzzeltjes etc in elkaar te zetten om iedereen veel plezier te bieden…

Kortom…. ik zou het helemaal geweldig vinden als jij ook “weer” doet… laat me dus maar weten welk schoentje je kiest dan zal ik dat schoentje aan je naam linken. Uiteraard vind ik het ook heel fijn als je dit spel promoot op je eigen blog want dan krijgen meer mensen de kans mee te doen, des te meer zielen des te meer vreugd of niet dan?

…. We starten op 26 november met het 1e spel.
Op 6 december vóór middernacht (dus 5 december voor 12.00 uur ’s nachts) moeten alle antwoorden binnen zijn.
Op 6 december maak ik dan bekend wie in de prijzen zijn gevallen.

Veel plezier iedereen en veel succes!!

01
02
03
04
05 Ikan-Mas
06
07
08
09
10
11
12 Vonnie-B
13 Christiaan
14 Daphne
15
16
17 Fréderique
18
19
20
21
22  Kakel
23
24
25
26
27
28
29
30
31 Puk & Mama
32
33
34
35

14 gedachten over “Schoentjes zetten 2016

  1. Dit jaar wil ik heel graag weer meedoen
    Niet met een hakje, maar een platte schoen
    Zeventien is een mooi exemplaar
    Dat is mijn keuze voor dit jaar.
    Ik verheug mij enorm op het spel
    Of ik ook ga winnen….Ik zie het wel.

    Liefs Frederique

  2. Sinterklaas,

    Het grote sinterklaas-pietenspel is weer begonnen.

    Sinterklaas zal weer een heleboel hersenspinsels hebbeb verzonnen.

    Daarom vraag ik aan Sinterklaas schoen nr 13 om over 2 weken mijn hersenen weer t/m 5 december te laten kraken, zodat ik door mee te doen misschien een kansje heb op een aardigheidje te kunnen maken.

    Ik zal mijn schoen zetten, een Sinterklaasliedje zingen en een wortel in schoen

    1. Hola querido Christiaan

      Sinterklaas heeft inderdaad weer vele opdrachten uitgedeeld
      alle Pieten aan dit spel verbonden, geen enkele die zich nog verveelt

      U zult vast een goede kans op winnen maken
      als u uw breinpot af en toe niet te moeilijk laat kraken

      Want zoals zo vaak…. het antwoord ligt op het puntje van de neus
      echt zo moeilijk is het niet hoor, echt waar, heus.

      Dank voor alle presentjes in en bij de schoen
      het bracht Sinterklaas in herinneringen terug naar toen.

    1. Dat lezen Sint en Pieten natuurlijk graag Senora Smijling
      Dat u weer mee gaat doen vinden we allen een heel fijn ding
      We wensen u weer heel veel pret
      en mailt u even als u wilt dat spel-piet het schoentje op uw blog zet?

    1. Hola Senora Smijling

      U heeft het nummer van de schoen van uw keuze niet vermeld
      Spel-Piet hoopt dat u hem dat nog snel even vertelt
      zodat hij ook uw naam en nummer aan toevoegen aan het lijstje
      en u een kans maakt op een sinterklaasspelprijsje.

  3. Ola Sinterklaas en gekleurde pieten,
    We kunnen binnenkort weer gaan genieten,
    van alle leuke puzzels en spellen
    en samen weer de punten tellen
    Samen met Puk een schoentje uitgezocht
    Bij nummer 31 was ze verkocht
    Dus als u dit schoentje voor mij reserveert
    zet ik hem alvast op weblog neer.

    Groetjes,
    Puk en mamma

Strooi je pepernootjes maar....

