Geplaatst in Sinterklaas-Spel-2015

Sinterklaas-2015-2

Ola Querida y / Querido Senores, Senoras y Señorita’s

 

Vandaag zijn er 10 punten te scoren
als jullie Spel-Piet de juiste cijfercombinatie laten horen

De puzzel hieronder is verknipt
zorg dat je de nummers op juiste volgorde wipt

Want dan, zoals het heet
maak je het plaatje weer compleet.

spel-2

14 gedachten over “Sinterklaas-2015-2

  1. Wat is dat! riep Puk wijzend op de foto
    Daar lag SInt verknipt met pieten in tien stukken,
    Ik vroeg, zou jij die weer in elkaar kunnen zetten,
    Denk je dat het je zou lukken?

    Met het origineel bovenaan en met haar tong uit haar mond
    Puzzelde ze de stukjes aan elkaar
    en echt waar Sint, binnen vijf minuten
    Was Puk met jullie foto klaar!

    Trots heeft ze het resultaat met mij gedeeld
    en heb ik de volgorde naar u toe gemeeld.

    Groetjes van Mamma en dochters (vandaag Puk)

  2. Beste Sint en Pieten,

    Vanmorgen vroeg heb ik heerlijk zitten puzzelen,
    toen ik boven Eisso hoorde stommelen,
    Hij had geen tijd voor koffie en ontbijt,
    Hij was heerlijk aan het rommelen.

    Druk aan het printen en aan het knippen,
    Daarna op volgorde leggen en plakken,
    Trots kwam hij naar beneden,
    Om een bakkie koffie te pakken.

    Hij had de puzzel wel even opgelost,
    En we zaten volgens hem weer in de race,
    Ik moest zijn oplossing maar even mailen,
    Maar ik was hem al voor geweest.

    Ach Sint, dat kon ik hem niet zeggen,
    Hij zat er zo trots als een kind,
    Dus namens Eisso dan maar de oplossing,
    Ik weet dat u dat niet erg vindt.

    Liefs, Alie

  3. Minoesjka is aan het plakken gegaan
    Zodat Sint en de Pieten waar netjes staan

    De cijfers op een rij gezet
    Jaha, Minoesjka die heeft opgelet
    Het antwoord staat nu in de mail
    Die ik alleen met Sinterklaas deel.

    1. Met knippen en plakken heeft u dus wat tijd versleten
      maar gelukkig bent u het aan ons mailen daarbij niet vergeten

      U heeft inderdaad heel goed opgelet
      En Tel-Piet heeft dan ook met veel plezier uw punten erbij gezet.

Strooi je pepernootjes maar....

