Geplaatst in Sinterklaas-Spel-2015

Schoentje zetten 2015

Natuurlijk óók in 2015 wordt dit Bloggers-Feest weer gehouden.

We starten op 26 november met het 1e spel.
Op 6 december vóór middernacht (dus 5 december voor 12.00 uur ’s nachts) moeten alle antwoorden binnen zijn.
Op 6 december maak ik dan bekend wie in de prijzen zijn gevallen.

Wil jij ook (weer) meespelen?
Kies dan hieronder je schoentje uit en zet dat op je blog zodat andere spelers jou kunnen herkennen als deelnemer maar ook om jouw blogbezoekers uit te nodigen ook mee te spelen.
Vergeet alsjeblieft niet mij te laten weten welk schoentje jij gaat opzetten.

Veel plezier iedereen en veel succes!!

01  Christiaan
02
03
04
05
06  Fréderique
07
08  MdM & Dochters
09
10
11
12 Vonnie-B
13 Liesbeth
14 Minoesjka
15  
16  Edward
17
18
19  Ikan-Mas
20
21
22 Kakel
23
24
25
26
27
28
29
30  Eiso & Alie
31
32
33  Daphne
34
35

26 gedachten over “Schoentje zetten 2015

    1. Ola querida senora Minoesjka

      Het doet Spel-Piet groot genoegen
      uw naam als 1e Speler toe te mogen voegen

      Schoentje 14 wordt voor u gereserveerd
      en wij wensen u succes en wellicht de hoofdprijs als u goed presteert.

      Pepernootse Groetsels

  1. Ik verheug mij bijzonder op het spel dit jaar
    zet voor mij schoentje zes maar klaar
    een leuke, mooie schoen
    waar de sint best wat in kan doen
    rest mij nog te zeggen dat ik het bijzonder waardeer
    dat Melody de tijd neemt om het te organiseren, keer op keer
    een driewerf hoera!! voor deze fanatische meid
    want het kost haar toch behoorlijk wat tijd!

    Liefs Frederique

    1. Ola querida Senora Alie

      Vanzulf dast weer mitdoun magst
      ast mor goud dien best dust en der noit deurhin ragst (hihi aans riemt t noit)

      Mit schou nr 30 bist der bie
      en sint en pieten binn mit dien mitdoun vreesluk blie

  2. Beste Sint en Piet,

    Wat fijn dat jullie er weer zijn,
    Mijn dochters zijn verheugd dat dit spel weer gaat beginnen,
    Ze hebben de sof zoals Puk dat zegt gekozen
    En zijn benieuwd wat u nu weer gaat verzinnen

    We houden het spel in de gaten
    En aan de datum wordt gedacht,
    Nou we hebben er weer zin in
    Noteer voor ons maar “sof” nr. acht

    Groetjes van Meer dan mamma en dochters🙂

    1. Ola querido Senor Edward

      Ach dat doet deze oude baas veel deugd
      want de ouderen hebben pas samen veel vreugd

      Sint zal proberen de Spel-Pieten in te tomen
      zodat ook u van het winnen kunt dromen.

      Schoentje 16 zal voor u worden gereserveerd
      omdat wij erop vertrouwen dat u het Sint-plezier niet zult hebben verleerd.

        1. Ola querida Senor Edward

          Dat is natuurlijk goed
          maar bedenk… alles mag en niets moet
          het enige dat wij u niet kunnen verkopen
          maar wel voor u hopen
          is dat u uw beste zult geven
          en veel plezier aan het spel zult beleven.

  3. Sint zat te denken wat hij mij zou schenken.
    Het is niet zo moeilijk om schoen nr 1 te zetten
    Dan zal ik tijdens het spel goed proberen op te letten
    zodat ik op 26 november aanstaande op tijd kan beginnen
    en de poedelprijs kan winnen.

    1. Ola querida Senor Christiaan

      Deze piet kreeg zojuist te horen
      dat ze een beetje aandacht had verloren
      2 aanmelding gemist
      maar gelukkig niet achter het net gevist
      Uw schoentje is bij deze gereserveerd
      en nu hoopt prijs-piet dat hij u eerdaags een prijs serveert.

        1. Ola querido Senor Christiaan

          Blog=piet heeft even incognito gekeken
          en uw schoentje gevonden

          Of wij het zullen vullen met Chocolade – Poen
          kan ik u niet vertellen….misschien kan chocolaatjespiet dan doen?

          Nog een paar uurtjes smachten
          dan is het voorbij met het wachten

          en gaat het feest beginnen
          en kunt u op weg om misschien een prijs te winnen.

          1. Ik heb geluisterd naar de Blog=Piet. Die alles ziet. Ik hoop dat ik morgen niet stijf sta van de wiet.

            Ik heb mijn schoen op mijn website aan de rechterzijde online gezet. Dus is mijn schoen makkelijk te vinden door Sint en Piet.

Strooi je pepernootjes maar....

