Geplaatst in Sinterklaas-Spel-2014

EN ….de winnaars zijn:

Met 63 punten gaat de Sinterklaas-Hoofd-Prijs naar : Kakeltje

Met 48 punten gaat de Poedel-Piet-Prijs naar : Ikan-Mas

==============================================================

Oplossingen:

Spel 1:
Sinterklaasspel

Spel 2:
Sint – 2
Pietenmuts – 4
Pakjeszak – 1
Mijter – 2
Wortel – 3

Spel 3:
1 – C
2 – B
3 – E
4 – D
5 – A

Spel 4:
Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

Spel 5:
10

Spel 6:
(klik op afbeelding voor groter formaat)
spel-6b

1 – Piet
2 – Sint
3 – Schoen
4 – Piet
5 – Staf
6 – Sint
7 – Schoen
8 – Staf
9 – Sint
10 – Schoen

Spel 7:
(klik op afbeelding voor groter formaat)
spel7b

1 – 1 vogel in de lucht
2 – ring rondom staf
3 – ring Sint rechterhand
4 – onderste knoop op jurk Sint
5 – streep op zak
6 – knoopje op trui van Piet (links)
7 – mondje Piet (rechts)

Extra Spel:
Het 1e jaar was 2006. Het enige juiste antwoord is dus 9.
Meer dan Mamma gokte op 7 / Ikan-Mas gokte op 15 / Fréderique gokte op 12 / Edward gokte op 7 / Daphne gokte op 11 / Vonnie-B gokte op 7 / Kakeltje gokte op 8 / Rianne gokte op 6

Niemand had het helemaal goed geraden maar Kakeltje kwam er het dichtste bij. Zij krijgt dus de 5 beschikbare punten waarmee zij de winnaar is dit jaar. En de Poedel-Piet-Prijs is voor Ikan-Mas

Willen beide dames hun adres naar Mail-Piet sturen
want anders gaat de Pakjes-Piet zijn prijzen-bezorgtocht veel te lang duren

Dan kan Pakjes-Piet rap op pad
zodat de winnaars snel kunnen zeggen: ‘Kijk eens wat ik heb gehad?

Sint en Pieten bedanken iedereen voor hun gezelligheid
man man, vrouw vrouw, wat vloog weer die tijd.

En allen hopen wij dan dat we volgend jaar
jullie hier weer ontmoeten om te spelen met elkaar.
.

13 gedachten over “EN ….de winnaars zijn:

  1. Heb ik gewonnen? Mijn ogen kunnen het niet geloven😉

    Lieve Sint, ik ben heel blij,
    Bezorg maar snel uw cadeautje naar mij.

    Alle verliezers bedankt! Zonder jullie had ik niet gewonnen.

    Muchas grazias et mon complimentos padre Sinterklaas.
    Liefs Kakel

    1. Ola senora Kakelino

      Ja dat was wel even verrassend toch?
      zo won u uiteindelijk toch nog.

      Het spel was weer een feest
      Spel-Piet zal zijn best doen en hoopt dat Bezorg-Piet dan snel bij u langs racet.

      Wij danken u
      en zeggen : adios het ga u goed tot volgend jaar, voor nu.

  2. Gefeliciteerd Kakeltje, en natuurlijk is zo’n Poedel-Piet-Prijs, ook niet te versmaden Ikan-Mas! Bedankt voor dit leuke spel Sinterpieterklaas. Ik wens iedereen een hele fijne avond, met veel pakjes.

  3. Haha, gefeliciteerd Kakel!!!! Goh, 2006 alweer, wat gaat het dan hard, ik ben volgens mij al een schoenzetters sinds de eerste keer. Eerst solo, toen samen met Annie. Jee… Leuk gedaan Sint🙂 Ik heb er van genoten. Sorry, niet op rijm vanmiddag, heb het enorm druk met voorbereidingen.
    Ik wens u een goede reis naar huis!

    1. Dank u wel voor uw felicitaties aan de winnaar
      met hoofd- en poedelprijs benoemd is het spel nu helemaal klaar.

      Ja dat klopt…. ik had dus ook eigenlijk het vermoeden dat jullie beiden of 1 van jullie dat nou wel zou weten….

      Heeft helemaal niks.

      Dank je wel voor de complimenten en wensen
      wij hier wensen u daar de mooiste pakjesavond tot nu to ooit.

    1. Ola senora

      Wat fijn dat u even de winnaars komt feliciteren
      net als ons, zullen ook zij, dat vast en zeker waarderen.

      Fijn te zien dat u plezier had deze keer
      hopelijk lukt dat volgend jaar ook weer.

      Pepernootse Groetsels

  4. Lieve Sinterklaas,
    Uw cadeau heb ik inmiddels binnen,
    Hij ziet er zo smakelijk uit dat ik niet weet aan welke kant ik met eten zal beginnen.
    Het scheelde weinig of ik schrok me te pletter,
    want Saartje sprong bovenop de chocoladeletter.
    Muchias gracias❤
    Tot volgens jaar!

Strooi je pepernootjes maar....

