Geplaatst in Sinterklaas-Spel-2014

Extra Spel

Ola estimado señor y queridos amantes y queridos misses!

Op een paar deelnemers na heeft iedereen hetzelfde aantal punten gescoord.
En dus is het de tijd om een extra vraag te plaatsen.

De vraag is …..

Hoeveel jaar organiseer ik al het Sinterklaas-Spel in weblogland?

Tip voor antwoord….. het is niet op te zoeken omdat Weblog-nl niet meer bestaat sinds het veranderde in Weblog.nl en ook omdat Weblog.nl in per 1 maart 2013 ophield te bestaan. Op dit blog staat dus NIET alle archieven en op mijn eigen log is daar ook niets van terug te vinden omdat ik mijn loggeschiedenis van 13-4-2003 tot 1-1-2013 toen verwijderd heb.

Degene die het raadt of er het dichtst bij zit krijgt 10 punten.

Het bewijs van het antwoord kan ik dus tot mijn spijt niet leveren, dus moet ik jullie ook vragen mij hierin op mijn woord te vertrouwen😉

12 gedachten over “Extra Spel

  1. Aloha!

    Wat een vraag,
    Die krijg ik niet juist beantwoord vandaag.
    Het is al laat, het spel spoedig uit,
    Of ik nou wel of niet win de buit,
    Het genoegen was geheel aan mijn kant.
    Lieve Sint, tot ziens volgend jaar in Nederland!

    Muchos complimentos van Kakelinos🙂

    1. Ola querida señora Kakelinos

      Spel-Piet wist helaas even niets beters te verzinnen
      om te zorgen dat er 1 persoon echt gaat winnen

      Het genoeg was natuurlijk geheel aan onze kant
      en verheugen ons alweer op uw bezoek nadat wij weer in Nederland zijn geland.

  2. Beste Sinterklaas,

    Hier in huis zijn we een beetje van de kaart
    Omdat u hier zaterdag pas verjaard
    Wij dachten nog een extra dagje te gaan
    Maar gelukkig hebben we het laatste spel net gedaan.

    Sinterklaas wij danken u voor alle moeite en pret
    En hebben het voor 2015 al op de kalender gezet
    Wij wensen u morgen een mooi feest
    En groeten alle deelnemers die hier zijn geweest

    Groeten van Jack & James en hun grote vrouw.

    1. Ola querida Senora y querido Jack & James

      Helaas het is alweer voorbij
      tijd vliegt voor jullie ook voor ons, en mij

      Maar wees gerust, wij komen zeker weten
      volgend jaar terug en dan mogen jullie weer met het puzzelen zweten

  3. Bahhh..bahhhhh….bahhhh….!!

    Dit lees ik niet graag
    Sinterklaas, wat een rot vraag
    Zolang ben ik nog niet bekend in blogland
    Dus weet ik helaas niets van die stand.
    Je weet wel iets uit te lokken
    Op deze vraag moet ik het antwoord gokken.
    Ik heb met plezier meegedaan
    De datum voor volgend jaar heb ik al op de kalender staan!

    Liefs Frederique

    1. Ola querida Senora Fréderique

      Een glimlach kruipt om Sint zijn mond
      U strooit mooie gedichten in het rond

      Troost u dan maar , iedereen moest een getal uitlokken
      en niemand wist het precies, dus iedereen ging gokken.

      Fijn dat het u plezier heeft gedaan
      Wij zien u naam dan ook volgend jaar weer graag hier staan.

  4. Ola SInt en piet

    Ik had je gisteren al gemeeld
    twee keer bovendien
    de jaren heb ik moeten gokken
    maar dat heeft u vast al gezien

    Mijn complimenten voor het spel
    U heeft uw best weer gedaan
    en ik weet heel zeker
    dat ook volgend jaar weer een schoentje zal staan

    Ik wens iedereen een fijne Sintverjaardag toe
    met veel gezelligheid en wellicht kadoos
    dan in spanning wachten tot het volgende jaar
    en dat duurt nog zo’n poos

    Dag Sint, dag Piet!
    Tot volgend jaar!

    Rest mij u nog een fijne dag te wensen.

    1. Ola querida señora

      Wat plaatst u toch telkens mooi gedichten
      u zou eens moeten zien wat dat doet met onze gezichten.

      Wij danken u natuurlijk voor uw deelname en aanwezigheid
      in gezelligheid vliegt de tijd

      Volgend jaar komen we zeker terug en mag iedereen weer een schoentje zetten
      dan kan niemand Sint en Pieten, het er iets inleggen, beletten.

      Dank voor al uw lieve wensen
      hartelijke groeten van Sint en zijn Pieter-mensen.

Strooi je pepernootjes maar....

