Geplaatst in Sinterklaas-Spel-2013

Schoentjes Zetten

Om met het Sinterklaas Spel 2013 mee te kunnen doen moet je een schoentje opzetten. Kies hieronder een schoentje uit, kopieer de afbeelding en zet dit schoentje op je log in een zijkolom. Een schoentje kan maar 1x gekozen worden. Vergeet niet mij dan te laten weten welk schoentje jij hebt opgezet en op welk log je meespeelt.

01  Reismeermin
02
03 Minoesjka
04
05  Jack & James
06
07
08
09
10
11
12 Vonnie-B
13  Niels en Mama Melissa
14
15  Judith en Mama Melissa
16
17
18
19
20 Ikan-Mas
21  Hanscke
22
23
24
25
26
27
28  Corry
29
30  Viktor & Elmo
31
32
33
34
35

32 gedachten over “Schoentjes Zetten

    1. Ola Senora Mirjam

      Senora Melody heeft uw bericht aan mij, Blog-Piet doorgemaild en ik heb haar gezegd u terug te mailen en/of een whatsapje te sturen…. dat kan Blog-Piet nou net nog niet… is nog in opleiding weet u.

      Ik heb wel uw schoentje op verzoek van Senora Melody voor u gekoppeld en gereserveerd, ik wens u veel succes bij dit spel.

    1. Ola Senora Beaunino

      De vorige jaren hebben we veel plezier met elkaar gehad inderdaad. We hopen dat dat dit jaar niet anders zal zijn. Spelletjes-Piet is al weer volop in overleg met diverse Pieten-collegae om er weer wat leuks van te maken.

      Natuurlijk mag u meedoen, graag zelfs…. ik heb uw schoentje inmiddels gereserveerd en aan uw log gekoppeld.

    1. Ola Senora Margreet

      Wat fijn dat u de weg naar het Sinterklaas/Spel 2013 hebt gevonden en mee wilt spelen.
      Uw schoentje staat inmiddels gekoppeld en gereserveerd, wij wensen u veel succes en veel plezier met de opdrachten die op 16 november zullen starten.

      Pepernootse Groetsels van ons allen.

  1. Na vorig jaar zo succesvol meegedaan te hebben kan ik dit jaar niet verstek laten gaan. Ik wil graag met schoen 21 meespelen. De schoen gaat geplaatst worden maar dat kan even duren. Ik moet daarvoor hulptroepen inschakelen

    1. Ola Senora Hanscke

      Welkom terug! En nee u mag nu niet ontbreken hahaha

      Wij zijn blij u weer te mogen verwelkomen en wensen u ook dit jaar uiteraard veel geluk toe via de door u gekozen, en door ons voor u gereserveerd, schoen!

      Oh enne…. indien u dat wilt, wil weblog-piet u wel helpen hoor, stuur in dat geval maar even een berichtje naar de mail-piet dan zal hij u verder helpen.

  2. Jack&James zijn met Sinterklaas bijna negen maanden en vieren het feest dus voor het eerst!
    Graag willen deze kleine mannen schoentje vijf, vanwege de lekkere wortel!
    Een groet van grote vrouw, die de antwoorden zal bedenken en geven.

  3. Ola Perros Pequeño con una Gran Mujer

    Nou…wat een bijzonder aangename verrassing jullie in de deelnemerslijst te mogen toevoegen!
    Jullie schoentje is gekoppeld aan jullie weblog, zetten jullie het schoentje met link naar het spel op jullie log terug?

    Heel veel succes gewenst en uiteraard nog veel meer plezier!

  4. Lieve pieterman ik kies schoentje 30 als u dit goed vind. Heb hem gekopieerd en op mijn blog gezet. Hoop dat we het goed gedaan hebben. Tja het is dan ook mijn eerste Sinterklaas feest
    Liefs viktor, Elmo en hun vrouwtje shirley

    1. Ola Perros Pequeño con Senora Shirley

      Wat fijn jullie ook te mogen verwelkomen als deelnemers!

      Jullie schoentje is gekoppeld aan jullie weblog, Ik heb net even gekeken maar kon het niet vinden… waar hebben jullie het precies neergezet?

      Heel veel succes gewenst en uiteraard nog veel meer plezier!

    1. Ola Senora Melissa

      Geeft niks hoor, je had iets anders aan je hoofd, zeker vannacht. Hoop dat het nu stukken beter gaat inmiddels en ze snel weer helemaal opknapt!

      De schoentjes staan inmiddels gekoppeld, zet je ze ook op de blogs?!

  5. Oké, ik ga het ook proberen. Kies schoentje 28. Probeer uit te vinden hoe ik die op mijn blog moet zetten, maar kan ’t nog niet vinden. Zonder zo’n afbeelding kan meedoen toch ook?
    Groetjes, Corry

Strooi je pepernootjes maar....

